Nya cellgifterna

Hej alla fina !

Ja i tisdag var det äntligen dax , då fick jag min första dos av de nya cellgifter som vi hoppas ska orka bromsa min cancer . I fem timmar fick jag ligga i Karlstad medans två stora påsar med cellgifter pumpades in i min kropp.. just då känner man inte så mycket.  Biverkningarna kommer alltid efteråt , som idag började illamåendet ordentligt å ben värken börjar komma .. så himla tråkigt att behöva gå igenom det här igen . Men jag ber till Gud att dessa cellgifter fungerar för mig . Jag tar en dag i tag
et och hoppas jag inte blir allt för klen.  

Nu helgen som va laddade jag upp ordentligt med massa roligheter,  det blev många mil i Cadillacen och nya bekantskaper.  Även premiär på Uddeholmsladan blev det där Lasse Stefanz bjöd upp till dans , så himla roligt och det blev fullsatt.  Så roligt ! Många skratt blev det .

Man får vara glad för allt man orkar med , det gör att såna här dagar när man inte har nån ork å bara är illamående.  Gör det lite ljusare att tänka tillbax på allt kul man gjort . Ester har oxå varit hemma denna vecka då febern är på besök,  hoppas verkligen den är borta imorgon. Å att hon inte smittar mig . Nu får det räcka med sjukligheter, nu vill jag bara ha sommar å värme . Å en vecka kvar innan älskade piga går på sitt efterlängtade sommarlov . 

Men som sagt de nya cellgifterna ska jag få sen en gång till 28juni . Så kanske i mitten av juli kan vi se om det ger resultat.  Som ni ser på bilden nedan med graf   är proverna på min cancer . Så högt som den är nu har den aldrig varit.  Här kan man oxå se hur fort den växt sen Uppsala för drygt en månad sen . Helt sjukt! Jävla äckliga cancer.   Nej nu håller vi alla tummar å tår att vi orkar bromsa detta!
Ta hand om er!
Många kramar 
Linda❤





Kommentarer
Postat av: Challizz

Nämen usch vad hemskt och jobbigt! Min väninna hade samma sak som du och hon kämpade många år men är idag helt frisk, jag hoppas verkligen att du blir bättre och bättre för varje dag, så länge det finns liv så finns det hopp! Jag kommer i alla fall att följa dig på din resa! Styrkekramar!

2022-06-03 @ 18:39:50
URL: http://challizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: