Andra dosen cellgifter

Hej allihop 😁  Ja igår vad det dax för andra dosen av cellgifter 💪 Jag har återhämtat mig väldigt bra efter första dosen och alla prover såg bra ut.. var även ett läkarbesök igår, läkarn som jag har haft hela tiden sen resans start fick jag träffa igår . Vi pratade om allt och hon frågade mig om orken och så.. berättade väl att jag känner mig som vanligt å energin är på topp, men visst jag försöker väl ta det lugnt , berättade att jag orkat bugga lite igen ,å kört massa cadillac .. Å hon sa bara ja du är ett riktigt fenomen 🤩  de har inte riktigt varit med om någon som återhämtat sig så fort å mår så bra efter allt som jag gått igenom 😊 vilka är bra betyg,  nu hoppas jag att inför denna gång av cellgifter är jag mer beredd och vet vad jag ska ta för tabletter i förebyggande för att slippa illamåendet och värken i benen.. Å iförrgår fick Jörgen ❤ äran att få raka av mig håret, började fälla värre än en gråhund .. så då kändes det rätt , å hade även väldigt ont i hårbotten så den värken släppte när håret fick åka av . Men jag är glad över att jag köpte en super fin peruk som jag trivs väldigt bra i .. va väldigt blandade känslor när håret åkte av, är fortfarande väldigt jobbigt å se sig själv i spegeln men förhoppningsvis vänjer man sig snart..  Ester tyckte det var väldigt konstigt å se mig utan hår å ville helst inte titta på mig,men idag gick det bättre., älskade piga vad hon får gå igenom . Men tur hon är en klippa , detta kommer vi klara av galant 💪 Många som jag träffar på ute tycker det är lite jobbigt å fråga mig om hur jag mår, men det är helt okej. Det är bara att fråga.. Än så länge mår jag bra , utan mediciner hade det nog inte varit så bra men mä dom känner jag mig som vanligt. Å så som sagt att jag hoppas denna gång jag slipper benvärken för den va inte rolig .. Nu blickar vi framåt på fredag går piga på sitt efterlängtade sommarlov! Tänk att hon går ur första klass 😱 inte klokt vad tiden går .. en vecka är hon hemma sen så är det dags för 3v hos pappa i norr, å så hon längtar . Blir lite tomt åt mamma men är behövligt för bägge två å komma ifrån lite grann å få sakna varann .. Å framförallt för ester å få träffa sin pappa å småsyskon ❤ Vill tacka er alla som tänker på oss! Ta hand om varann så hörs vi! Kram Linda ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: