đŸ„ł bara tvĂ„ gĂ„nger kvar

Hej ! Ja jag sĂ€ger dĂ„ det var dagarna gĂ„r! . I mĂ„ndags fick jag min fjĂ€rde dos av cellgifter, sĂ„ nu Ă€r det bara tvĂ„ kvar đŸ„ł snĂ€lla Margareta körde mig ner till Karlstad , sen for vi hem Ă„ laddade upp och drog till Malung pĂ„ Streaplers konsert mĂ€ Johanna ❀ Ă„ fy vilken underbar kvĂ€ll vi fick đŸ€©bĂ€sta pĂ„ lĂ€nge! MĂ„nga tĂ„rar fĂ€llde vi, Ă„ sen nĂ€r vĂ„ran kĂ€ra vĂ€n Johan tillĂ€gnade lĂ„ten "himlen Ă€r oskyldigt blĂ„ " till mig Ă„ Johanna nĂ€r vi tog en liten lugn dans nĂ€r de flesta gĂ„tt hem blev det Ă€nnu mer tĂ„rar. Tackar gud för alla fina vĂ€nner jag omkring mig . Jag Ă€r stark, men utan mina vĂ€nner runt om skulle det inte gĂ„ .. 🙏 PĂ„ onsdag morgon vakna jag Ă„ ester med full stĂŽga i folk 😅 fina Angelica Ă„ barnen kom Ă„ hĂ€lsade pĂ„ oss, Ă„ vi har haft nĂ„gra mysiga dagar med bad Ă„ lek 😊 men igĂ„r for de hem , medans jag krĂ„nglade med mina bromsar te Cadillacen. Å ester ja den tuffa bruden hon packade vĂ€skan Ă„ drog mĂ€ dom till RĂ€ttvik ❀ sĂ„ nu har jag lite tid för mig sjĂ€lv Ă„ tar dagen som det kommer , njuter i vĂ€nners sĂ€llskap Ă„ cruisar runt .. Biverkningarna denna gĂ„ng efter cellgifterna blev lite vĂ€rre Ă€n sist tycker jag, benvĂ€rken Ă€r vĂ€rre Ă„ tandvĂ€rken men jag försöker inte tĂ€nka pĂ„ det . Utan tar mina mediciner Ă„ vilar . Men jag ser framĂ„t Ă„ lĂ€ngtar tills jag Ă€r klar med mina behandlingar. MĂ„nga kramar till er đŸ€— Jag tar en dag i taget som vanligt, vissa dagar gör det ont i hjĂ€rtat men jag vet att det blir bĂ€ttre. 👊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: